تصوير لود سايت
    رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان: نیازی به واردات سیستم های سرمایشی و گرمایشی نداریم

    رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان: نیازی به واردات سیستم های سرمایشی و گرمایشی نداریم

     چهارشنبه 16 آذر 1401 / بازدید 441 / نظرات 0 /

    رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان گفت: در حال حاضر در سیستم های سرمایشی و گرمایشی هیچ نیازی به واردات نداریم و حتی صادرکننده این محصولات به کشورهای همسایه هستیم.

    رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان گفت: در حال حاضر در سیستم های سرمایشی و گرمایشی هیچ نیازی به واردات نداریم و حتی صادرکننده این محصولات به کشورهای همسایه هستیم.
    علی صدری در گفتگو با ؟؟؟ با اشاره به بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی اصفهان، اظهار کرد: ما هر روز شاهد تغییرات شدید و به روز شدن تکنولوژی هستیم و سال به سال با بهتر شدن شرایط، تولیدکنندگان ما محصولات جدیدی را ارائه می دهند.
    وی گفت: در حال حاضر ایران در زمینه تولید رادیاتور و شوفاژ، یکی از صادرکنندگان به کشورهای اروپایی همچون ارمنستان، آذربایجان، عراق، سوریه و ... است و تصور می کنم این نمایشگاه نسبت به دوره های گذشته قوی تر باشد.
    رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان با بیان اینکه امروز تکنولوژی ما در حوزه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی به روز و تماما تولید داخل است، توضیح داد: در حال حاضر 90 درصد چیلرهای موجود در بازار ساخت داخل است و هیچ نیازی به واردات چیلر نداریم.
    وی افزود: 90 درصد سیستم های سرمایشی و اسپیلت ها، ساخت ایران است، همچنین سیستم های گرمایشی داخل همچون دیگ های فولادی و چدنی، پکیج ها و ... تماما در داخل کشور تولید می شوند.
    صدری با بیان اینکه امروز ایران غول تولید پکیج است و این محصول به کشورهای دیگر صادر می شود، تاکید کرد: بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی، نشانگر موفقیت تولیدات داخل است.
    وی با تاکید بر اینکه با وجود تحریم ها، تولیدکنندگان این صنعت در تولید داخل موفق عمل کرده اند، تصریح کرد: در حال حاضر در سیستم های سرمایشی و گرمایشی هیچ نیازی به واردات نداریم و حتی صادرکننده این محصولات به کشورهای همسایه هستیم.
    رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان افزود: در حال حاضر در زمینه تولید اسپیلت شاید ناچار به واردات برخی قطعات آن از چین باشیم، با این وجود امروز در تولید محصولات سرمایشی و گرمایشی حدود 80 درصد به خودکفایی رسیده ایم.
    وی به ورود شرکت های دانش بنیان در خودکفایی این صنعت اشاره کرد و توضیح داد: با وجود فعالیت تازه شرکت های دانش بنیان، اما عملکرد این شرکت ها در سیستم های گرمایشی و سرمایشی بسیار خوب بوده و به زودی با توان شرکت های دانش بنیان، تمام تجهیزات این سیستم ها در داخل تولید خواهد شد.
    صدری تصریح کرد: خوشبختانه تحریم ها در سیستم های سرمایشی و گرمایشی مورد نیاز کشور هیچ تاثیری نداشته و ورود شرکت های دانش بنیان به این حوزه موجب قدرتمند شدن این صنعت در کشور شده است، در این شرایط مصرف کننده به راحتی می تواند تصمیم بگیرد که کدام برند را انتخاب کند.
    وی به مشکل کم آبی در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اسپیلت های ما جوابگوی نیاز مردم است و تصور می کنم در آینده دیگر نیازی به کولرهای آبی نداشته باشیم.
    رئیس اتحادیه تاسیسات مکانیکی اصفهان با بیان اینکه سیستم های سرمایشی و گرمایشی جدید از بهینه سازی مصرف انرژی بسیار کمک کننده هستند، گفت: این سیستم ها موجب کم شدن مصرف انرژی برق و گاز شده اند که این موضوع موجب استقبال مردم شده است.
    وی پیش بینی کرد: ایران از نظر تولید سیستم های سرمایشی و گرمایشی در آینده می تواند حرف اول را در بین 10 کشور برتر دنیا بزند.

    نظرات کاربران پیرامون این مطلب

    انصراف از پاسخ به کاربر
     

    درباره ما

    شركت نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان اصفهان فعاليت خود را در سال ۱۳۷۲ آغاز نمود و به لطف الهي تاكنون روند رو به رشدي را با سرعت قابل توجهي دنبال كرده است.

    عضویت در باشگاه ما

    برای اطلاع از آخرین خبرها و اطلاعات شماره تلفن خود را وارد نمایید.

    تماس با ما

    دفتر مرکزی : اصفهان - خیابان علامه امینی - روبروی خیابان فردوس - شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان *** کارشناس نمایشگاه: خانم عباسی--- تلفن ثابت: 32606601-031 تلفن همراه:09134632311 ....................................................................................محل برگزاری:اصفهان-کمربندی شرق - روبروی منطقه روشن دشت - شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان

    03132603006,03135008

    info@isfahanfair.com